ویژگی‌های کارت ویزیت مجازی

ویژگی‌های کارت ویزیت مجازی

کارت ویزیت مجازی صفحه سبز از سال ۱۳۹۵ و به منظور رفع نیاز متخصصین، هنرمندان و شرکت ها و کسب و کارها جهت اطلاعرسانی بهتر و حضور در شبکه های اجتماعی و اینترنت فعالیت خود را آغاز کرد.

پس از ۴سال فعالیت در این حوزه و کسب تجارب ارزشمند در خصوص بهینه سازی و سهولت کاربری، در زمستان ۱۳۹۹ نسخه جدید کارت ویزیت مجازی ارائه شد که در کنار ویژگی های قبلی از تجارب و بازخوردهای کاربران خود جهت بهبود عملکرد و کارآیی بیشتر بهره می‌برد.

 

برخی از این ویژگی‌ها توسط بازخوردها و پیشنهادهای ارزشمند کاربران عزیزمان ارائه شده که به رسم همراهی، آی دی کارت ویزیت مجازی آنان ذکر شده است.

 

 

در زیر برخی از ویژگی‌های کارت ویزیت مجازی صفحه سبز بیان می‌گردد:

قابلیت جستجو و ایندکس گوگل

بدون نیاز به راه اندازی وبسایت و صرف هزینه‌ی گزاف راه اندازی و SEO ، با نهایت سرعت در نتایج سرچ(جستجو) گوگل و بینگ ظاهر شوید و به مخاطب میلیونی دسترسی پیدا کنید.

myssINgoogle

ویرایش آنلاین

درصورت تغییر تلفن، آدرس و ایمیل، با کارت ویزیت فیزیکی یا کاتالوگ‌های خود چه میکنید؟ ویرایش آنلاین امکان منحصر بفرد و نقطه تمایز کارت‌های ویزیت مجازی است.

[آموزش ویدیویی]

 

گالری تصاویر و مدیا(صوت و فیلم)

با ایجاد مدیا موثر یا گالری تصاویر و نمایش فعالیت‌ها یا پروژه های پیشین، نمونه محصول و… حس اطمینان و اعتماد بیشتری در مشتریان خود ایجاد کنید.

[آموزش ویدیویی]

 

بارگذاری سریع صفحه در موبایل و کامپیوتر

سرعت لود اغلب سایت‌ها بسیار کند است و بازدیدکنندگان معمولا قبل از لود کامل سایت از آن خارج می‌شوند. پس لود سریع سهم بسزایی در جلوگیری از ریزش مخاطبان دارد. ضمنا برخورداری از ساختار منعطف به جهت نمایش صحیح و بهبود یافته کارت ویزیت مجازی شما در تمامی دستگاه‌ها نظیر کامپیوتر، موبایل و تبلت امکان پذیر است.

 

اشتراک گذاری ساده توسط شما و یا کاربران

در کارت‌های ویزیت مجازی ساخته شده امکان اشتراک گذاری لینک اختصاصی صفحه شما در شبکه‌های اجتماعی فراهم شده که این امر باعث گسترش و نشر برند(یا خدمات) شما در فضای مجازی می‌گردد. ضمنا شما می‌توانید لینک اختصاصی خود را از طریق ارسال پیام انبوه و یا ارسال در پیامرسان های تلگرام و واتس‌اپ به تمامی کاربران خود اطلاعرسانی دقیقی داشته باشید.

 

افزودن شبکه های اجتماعی و پیامرسان

افزودن تمامی شبکه های اجتماعی و دسترسی کاربران شما به تمامی آنها، ضمن احساس رضایت در کاربران باعث افزایش اعتبار صفحه شما نزد موتورهای جستجو خواهد شد.

[آموزش ویدیویی]

 

نمایش لوکیشن روی نقشه

شما میتوانید لوکیشن شرکت؛ مغازه؛ دفتر کار و… خود را درپنل مدیریت مشخص کرده و کاربران شما میتوانند موقعیت تنظیم شده را با زدن روی گزینه “نقشه” و یا ورود به آدرس مسقیم لوکیشن(مانند myss.ir/yourID/map) روی نقشه مشاهده نمایند.

به پیشنهاد drpashaamiri@ عزیز، امکان مسیریابی توسط برنامه های دیگر از قبل گوگل مپ، بلد، نشان و ویز و همچنین درخواست تاکسی اینترنتی به لوکیشن تعیین شده امکان پذیر شد.

[آموزش ویدیویی]

 

سهولت کاربری پنل مدیریت

ویرایش اطلاعات و سهولت انجام آن یکی از ویژگی های نسخه فعلی ست که باعث شده تا همگان به سادگی بتوانند با امکانات پنل مدیریت کار کنند.

[آموزش ویدیویی]

 

 

 

مطالب بیشتر را اینجا و در وبلاگ کارت ویزیت مجازی صفحه سبز بخوانید

درباره نویسنده

مدیر سایت

بدون دیدگاه

گذاشتن دیدگاه

+ +