کارت ویزیت مجازی چیست

کارت ویزیت مجازی چیست

شاید اولین سوالی که بعد از شنیدن “کارت ویزیت مجازی” از ذهن شما عبور کند این باشد که “کارت ویزیت مجازی چیست ؟” و چه ویژگیهایی دارد و چرا باید از آن استفاده نماییم!

باید در جواب به این مطلب اشاره کرد که با توجه به شرایط و نفوذ اینترنت و طبق آمار و تحقیقات بین المللی انجام شده، کسب و کارهای سنتی تا چند سال آینده با مشکل بزرگی مواجه خواهند شد و سهم بازار را از دست خواهند داد. از اینرو ورود به دنیای تجارت الکترونیک و فضای مجازی امری اجتناب ناپذیر است، راه اندازی وبلاگ های رایگان، وبسایت، فروشگاه اینترنتی، استفاده از کانال ها و شبکه های اجتماعی(همانند تلگرام، فیسبوک و اینستاگرام) و ارائه اپلیکیشن از راهکارهای اولیه ورود به این عرصه است.

حال سوال دیگری پیش می آید

چگونه خود را در فضای مجازی به دیگران معرفی کنیم؟

با پاسخ به این سوال جواب سوال اصلی خود یعنی “کارت ویزیت مجازی چیست ؟” را نیز خواهیم یافت. همانطور که برای معرفی و گسترش فعالیت، ارائه محصول یا خدمات خود در دنیای واقعی از کارت ویزیت و کاتالوگ و بروشور چاپی استفاده میکنیم باید در دنیای تجارت الکترونیک هم از تمامی امکانات و بسترهای موجود جهت معرفی خود به دیگران استفاده نماییم. ولی معرفی در فضای مجازی باید ویژگیهای خاص خود را داشته باشد تا بستری را جهت ارتباط سریع و ساده مخاطبانمان فراهم نماید. کارت ویزیت مجازی و الکترونیکی “صفحه سبز” این نیاز را شناسایی و برای آن راهکاری در نظر گرفته و با قرار دادن مجموعه ای از ویژگیهای منحصر بفرد در کنار یکدیگر توانسته پل تاثیر گذاری در ارتباط دو سویه شما و مخاطبانتان ایجاد نماید.

کارت ویزیت مجازی چیست

ویژگی های کارت ویزیت صفحه سبز:

  • تماس مستقیم بدون شماره گیری

  • قابلیت ویرایش آنلاین

  • اشتراک گذاری و انتشار ساده و حرفه ای

  • اطلاع رسانی جامع صوتی و تصویری

  • گالری تصاویر با قابلیت اتصال اینستاگرام

  • کاتالوگ محصول یا خدمات

  • ارسال پیام توسط تلگرام یا ایمیل

  •  امکان افزودن و نمایش مکان بر روی نقشه (کروکی)

  •  قابلیت نشر و ماندگاری نامحدود

  •  ارائه آنلاین اپلیکیشن کارت ویزیت شما (فقط پنل های تجاری)

 

با توجه به مزایای فوق، هزینه پایین و سادگی کاربری و فراگیر شدن ابزارهای ارتباطی از قبیل تلفن‌های همراه و بالا رفتن جامعه کاربران آن، کارت ویزیت الکترونیکی با انواع مزایا و محاسن خود توانسته جایگزین مناسبی برای روش‌های قدیمی‌تر باشد.

حال میتوانید برای مشاهده نمونه کارت ویزیت مجازی، بارکد زیر را اسکن کرده و یا بر روی آن کلیک نمایید.

و در ادامه جهت ساخت سریع و ساده کارت ویزیت مجازی خود اینجا کلیک کرده و سپس از طریق ورود به پنل مدیریت به آدرس http://panel.myss.ir اقدام به افزودن، ویرایش و تکمیل اطلاعات نمایید.

 

 حتما بخوانید:  [ آموزش ساخت کارت ویزیت مجازی و الکترونیکی صفحه سبز ]

درباره نویسنده

مدیر سایت

2 دیدگاه

  • f rajabi on فوریه 18, 2019

    با سلام من کارت مجازی رو ایجاد کردم نمیدونم چطور باید در اختیار مشتریام قرار بدم یه جا دیدم یه شماره پیامک داده بودن و گفته بودن یه کلمه ای رو ارسال کنن تا کارت ویزیت الکترونیکی رو دریافت کنن الان این کارتها این قابلیت رو دارن یا فقط می تونم بارکد رو اسکن کنم و از طریق فضای مجازی ارسال کنم؟ممنون میشم جواب بدین

    • مدیر سایت on فوریه 25, 2019

      سلام.
      کاربران شما میتونند با اسکن بارکد و یا بازدید از لینک اختصاصی شما، به محتوای کارت ویزیت مجازی دسترسی پیدا کنند. شما میتونید بارکد را برروی کارت ویزیت و کاتالوگ فیزیکی، وبسایت و وبلاگ و… درج کنید و یا لینک اختصاصی خود را با پیامک و یا توسط شبکه های اجتماعی نشر بدید.

گذاشتن دیدگاه

+ +