افزودن آدرس به گوگل مپ (نقشه گوگل)

افزودن آدرس به گوگل مپ (نقشه گوگل)

ممکنه برای شما اتفاق افتاده باشه که آدرس خودتون را در گوگل مپ وارد و جستجو کرده باشید ولی هیچ نتیجه ای نداشته باشه. این مسئله بخاطر عدم ثبت اطلاعات منطقه جغرافیایی مورد نظر شما (از قبیل نام خیابان – کوچه و…) در نقشه گوگل هست که طبق همین آموزش با افزودن آدرس به گوگل مپ (نقشه گوگل) این مشکل حل خواهد شد.

خیابان/کوچه مورد نظر من فاقد نام است راه حل چیست؟

مراحل زیر را با دقت دنبال کنید:

۱- وارد اکانت گوگل خود شوید

۲- سایت گوگل مپ را باز کنید https://www.google.com/maps

۳- آیکون منو  ≡  را از سمت چپ سایت زده و سپس Send feedback را انتخاب کنید

۴- در پنجره باز شده و برای افزودن نام کوچه و یا خیابانی که فاقد اسم است Edit the map را کلیک کرده

۵- حال با زدن علامت + در پایین و سمت راست، نقشه را بزرگ کرده و سپس با کلیک بر روی خیابان/کوچه مورد نظر خود تمامی محدوده آن را انتخاب کنید و Unnamed Road را با نام خیابان/کوچه مد نظر را ویرایش و در انتها submmit نمایید

افزودن آدرس به گوگل مپ (نقشه گوگل)

افزودن آدرس به گوگل مپ (نقشه گوگل)

۶- تبریک میگوییم! تغییرات با موفقیت ثبت شد

البته باید بدونید که تایید، ثبت و بروزرسانی آدرس جدید حدود ۱ تا ۲ ماه زمان میبره.

 

پس از ویرایش نقشه گوگل و تایید نام وارد شده میتوانید از طریق پنل مدیریت صفحه سبز به آدرس http://panel.myss.ir/signin وارد مدیریت کارت ویزیت خود شده و در بخش آدرس، آدرس مورد نظر خود را وارد و یا ویرایش نمایید.(بهتر است برای جداسازی نام خیابان‌ها و کوچه‌ها از کاما , استفاده نمایید)

با اعمال تغییرات بالا و بصورت خودکار گزینه “نمایش مکان روی نقشه” بر روی کارت ویزیت شما فعال شده که با انتخاب آن محل مورد نظر شما بر روی نقشه به کاربرانتان نمایش داده میشود.

با افزودن محل کسب و کار و یا آدرس شرکت به کارت ویزیت مجازی خود، اعتماد کاربران خود را جلب و در یافتن ساده تر آدرستان به آنها یاری رسانید. ∇

درباره نویسنده

مدیر سایت

بدون دیدگاه

گذاشتن دیدگاه

+ +