آموزش ساخت کارت ویزیت مجازی و الکترونیکی

آموزش ساخت کارت ویزیت مجازی و الکترونیکی

مزیت صفحات و کارت ویزیت مجازی

مزیت صفحات و کارت ویزیت مجازی نسبت به سایت‌های اینترنتی در قابلیت تماس مستقیم (بدون شماره گیری) و درنتیجه ارتباطی سریع و ساده، سرعت لود(بارگذاری) سریع و کاهش چشم گیر ریزش بازدیدکننده، قابلیت اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی و امکان ذخیره ساده مشخصات تماس و آدرس شما در مخاطبین گوشی مشتریان می‌باشد.

با توجه به موارد ذکر شده منطقی این است که هر فرد ویا واحد تجاری برای معرفی خدمات و یا توانایی های خود نیازمند ابزار و راهکاریست تا به بهترین نحو ممکن اقدام به ارائه اطلاعات مرتبط به مخاطبین خود نمایید. صفحه سبز این نیاز را درک و برای آن راهکاری مناسب و بسیار کاربردی دارد.

 


 

آموزش ساخت کارت ویزیت مجازی(رزومه نمای شخصی، کاتالوگ دیجیتال و…)

برای ایجاد اکانت و کارت خام صفحه سبز خود باید بر روی گزینه “ایجاد صفحه” از منو اصلی سایت کلیک کرده و در فرم مربوطه اطلاعات اولیه را با دقت وارد نمایید. دقت داشته باشید که ایمیل وارد شده در این بخش به عنوان نام کاربری شناخته شده و در آینده قابل تغییر نمیباشد، پس در ورود ایمیل معتبر خود دقت نمایید.

پس از ورود اطلاعات و اطمینان از صحت آنها، و کلیک روی “ایجاد صفحه ی سبز و فعالسازی آنی” جهت خرید اکانت یکساله کارت مجازی خود به درگاه بانکی متصل خواهید شد. در صفحه باز شده درگاه و بانک مد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از آن توسط یکی از کارت های شتابی خود اقدام به پرداخت نمایید. در انتها و در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت یک کد رهگیری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نکته بسیار مهم: پس از انتخاب درگاه مد نظر، به صفحه ورود اطلاعات بانک وارد میشوید که باید قبل از ورود اطلاعات از اصالت صفحه بانک اطمینان حاصل نمایید. برای این منظور آدرس صفحه پرداخت باید با https شروع شده و آدرس آن زیردامنه ای از شبکه شاپرک با نشانی shaparak.ir باشد.

 

تبریک میگوییم! صفحه سبز شما با موفقیت ایجاد شد. حال برای تکمیل اطلاعات باید وارد پنل مدیریت صفحه خود به آدرس http://panel.myss.ir شوید و قسمت های مورد نظر خود را ویرایش نمایید.

حتما بخوانید:  [ آموزش پنل مدیریت و ویرایش اطلاعات صفحه سبز ]

درباره نویسنده

مدیر سایت

یک دیدگاه

  • پارس پلیمر on نوامبر 28, 2022

    بسیار عالی

گذاشتن دیدگاه

+ +